lördag 2 november 2013

Vattenläcka

Känner mig inte alls okej. 
Micke och Emma var på Halloweenfest tidigare ikväll. Jag låg hemma på soffan. Orkade inte röra mig. Känner mig jättekonstig. Det värker i örat. Huvudet känns tungt. Jag är trött. Det sticker i läpparna. När jag går så känns det som om marken/golvet rör sig. 

Det känns inte ett dugg bättre. Men...som vanligt har jag bråttom. Jag kom hem från sjukhuset igår och tror att det redan ska vara bra. StressMalla.
Rastlösa människa. Och när jag är rastlös och deppig så äter jag. Har inte gjort annat än tuggat idag. 

Pratade med min fina lillasyster nu ikväll. Så härligt att höra hennes röst. 

Saknar dig gumman och jag saknar New York.



























Pratade även med min härliga vän Lotta idag. Det är sjukt vad vi är lika ibland, trots att vi egentligen är väldigt olika. Hon låg oxå hemma sjuk och åt oxå en massa onödigt/onyttigt. 
Sa att det är tur att jag avskyr att kräkas , annars skulle jag vara som gjord för bulimi. Hemskt men sant. 
När jag känner mig nere så verkligen trycker jag i mig. Helst så onyttigt som möjligt. 
Jag äter tills jag mår illa...och sen ändå lite till. 

Nu har jag gått och lagt mig. Hoppas på att vakna lite piggare och gladare imorgon. 
Och jag hoppas oxå att vi har vatten. Är tydligen nån läcka i Lindsdal så vi har inget vatten. 
Micke tog med några flaskor vatten hem från stan. Så jag kan iallafall göra kaffe imorgon bitti. Livsviktigt!

Just nu ligger jag och funderar på en hel del olika saker. Jag vill flytta. Till Stockholm. Nä, jag skojar inte ,jag vill det. På riktigt!
Det finns så mycket där som jag mår bra av. Och just nu vill jag inget hellre än att må bra.

Men det kanske är så, att det måste vara lite jobbigt innan det blir bra...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar