söndag 24 november 2013

Fairtrade porr

Hahahaha har suttit och skrattat högt för mig själv åt Solsidan. 
Fairtrade porr. Hahaha
Och kommentaren:
-Du har en väldigt härlig snippa. 
Jag skrattade så jag höll på att kissa på mig. 

Det har varit en bra dag. Sonen var hemma på en snabbvisit. Vi ska hjälpa honom att sälja bilen. 
Jag lagade lunch och vi softade lite. 

Emma och jag gick hem till mamma och pappa på en kaffe. 
Jag var helt slut. Tänkte ge upp flera ggr. 
Jäklar vad marken gungade. 
Fick ligga på deras soffa och hämta kraft innan vi gick hem igen. 
Sen har jag bara legat på soffan sen vi kom hem. 
Filmmys med Emma. Vi lyxade till det med popcorn och såg Alvin och gänget 2.
I en scen så doppar dom en av ekorrarna i toastolen. Då sa Emma:
-Villa idioter som gör så där. 
Jag blev helt paff. Vad sa hon?
Sen hörde jag att dom sa så på filmen.
Pheeeew. Inte för att jag använder ordet idiot speciellt ofta men man blir ju livrädd att hon ska ta efter saker man säger. 
Jag använder alldeles för mycket svordomar. Ett under att Emma aldrig har sagt ett fult ord. 

Nu ska jag ta mig lite kaffe och snart se ett avsnitt av Bron. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar