fredag 15 november 2013

Njuter

Sonen är hemma. Hela familjen är samlad. Nu njuter jag. Nu mår jag bra.
Soffhäng och Idol. Och så ser vi fram emot lite fotboll och Sverigevinst.


Det har varit en bra dag. Några rejäla karusellåkningar men på det stora hela rätt lugnt. 
Svärmor var här på våfflor förut. 
Sonen kom hem. Vi har lagat mat och umgåtts. 

Idag fick jag en överraskning i brevlådan. 
Lovisa, en vän i Linköping hade skickat en present. 
Ingen dålig present. 
Tack Lovisa. Du är så snäll och omtänksam. ❤


Micke sa:
-Så här mycket presenter har du väl aldrig fått. 

Nä...jag är chockad. 
Men ännu en gång, tack. Ett stort tack till er alla.
Nu är jag på rätt väg och snart är jag frisk igen.
Och jag lovar. Jag finns alltid där för er. Alltid! 

Nu ska jag umgås med mina älsklingar. 
Och så hejar vi fram Sverige. Heja heja

Jag har tippat 2-1 till Sverige...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar