lördag 2 november 2013

Nicke Borg

Igår var mannen på en spelning med Nicke Borg på Stensötorpet. Han körde akustiskt.
Fan vad jag hade velat vara med. Det hade tydligen varit hur bra som helst. 

Hade även velat träffa den eminenta, Rekat och klart mannen, Holms som var i Kalmar. 
Fast om jag har förstått det rätt fick han "lämna in" rätt tidigt. Orutinerat!

Är nästan sur över att jag missade spelningen. Jag låg hemma och tyckte synd om mig själv. Kände mig visserligen full. Alltid nåt. Fast bakis oxå. Körde porslinsbuss. Orättvist!

Nicke Borg hade nämnt Palace och att han och Dregen hade varit där för många år sedan. Jo tack. Det minns jag. Då körde jag shotrace med Dregen i baren. Det var tider det. 
Tequila rose blev det ett antal för många. Och jag minns faktiskt inte så mycket mer av den kvällen. Tur är väl det. Det man inte minns har ju aldrig hänt...eller?!

Har nyss gått upp. Har inte druckit en droppe. Inte ens varit i närheten av nån alkoholhaltig dryck ändå känns det som att jag har svept en liter sprit. En liter fulsprit. Kan knappt gå. 

Tror jag lägger mig igen. In i dimman!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar