måndag 11 november 2013

Falsk marknadsföring


Idag tog jag mig upp och satt till bords och åt en hamburgare från Max. 
Sen vågade jag mig vinglandes och hasandes ut till brevlådan. 
Där låg ett paket, till mig. Från min fina vän Lotta. 
Jag började gråta. 
Men blev väldigt glad. 
Det är inte presenten i sig. Utan hennes omtanke, generositet och varma hjärta. Att hon anstränger sig för att gå ut och köpa en present till mig, packa den och skicka den. Trots att jag vet att hon har fullt upp i sitt liv så tog hon sig tid. Det är det som gör mig rörd.
Sen blev jag givetvis väldigt glad över innehållet.

Tack fina du ❤



Ja jag säger det jag har sagt innan, jag är lyckligt lottad. Jag har fina vänner runt mig. ❤

Efter mina små äventyr med dusch , sitta och äta lunch och sen gå ut till brevlådan har jag legat helt utslagen och sovit hela em. 

Jag ligger i sängen och mixtrar lite med bilder. Fick tips om en app som jag laddade hem idag. Den heter perfect365. Där kan man fixa sig riktigt snygg. 
Falsk marknadsföring, I know. Men man blir ju snygg en liten stund iallafall och alltid lurar man nån. Hehe



Hoppas på att kunna ta mig upp till soffan snart och se lite tv.
Rätt segt att ligga här och dega.

Men ... jag känner att det håller på att vända nu. Det måste det. Annars kommer jag hamna på psyket. 
Pheeew!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar