fredag 22 november 2013

Ålandskryssning

Fredag igen då ja. 
Skulle lika gärna kunna vara måndag för mig. Har noll koll på dagarna men...idag är det iallafall ok att äta massa gott. Utan att skämmas. Fredagsmys/mums.

Här sitter jag vid köksbordet. Det snurrar och jag känner mig gungig. Skulle lika gärna kunnat vara på väg till Åland nu, på en kryssning. 
Det känns som att jag sitter på en båt. 

Det blir till att gå runt sjösjuk på Ikea idag. Får väl lägga mig ner i nån säng där om det är katastrof. 

Äh, det kommer gå bra det här.

Ser faktiskt fram emot att få komma ut lite. Går det bra så utmanar vi ödet och tar även en tripp till Maxi.
Hjälp!

Hahaha. Jag som älskade att fara runt och handla innan. Nu får jag panik bara av att tänka på det. 
Det är inte bara balansen som måste övas upp sen. 

Just det, min krönika i tidningen. 
Ni läser väl?
Seriöst, jag måste ha en ny bylinebild. 
Vad har jag på mig? Katastrof!
Och mitt face. Mina kinder...???!!!




#äppelkinder


Nu ska jag försöka göra mig någorlunda respektabel för ett besök på Kamprads place

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar