torsdag 14 november 2013

Soffan

Denna dagen har varit en väldigt lugn dag. 
Igår kväll kände jag mig ganska pigg men idag har jag knappt kunnat gå. Väldigt snurrig och ostadig. 
Så jag hasade mig från sängen till soffan. Där intogs frukost framför ett par avsnitt av The Pacific.


Lunch intogs oxå i soffan. 
När Emma kom från dagis åt hon mellis, klippte lite i en leksakstidning. Önskelistan är påbörjad. Hon önskar sig knappt nånting, nä hu nä. Hjälp!

Och nu har vi legat i soffan, fikat och sett Alvin och gänget 3 på datorn. Torsdagsmys helt enkelt. 



Så ja, idag har jag mest befunnit mig i soffan. Misstänker att jag kommer att spendera resten av dagen där oxå. 
Känner mig trött och frusen och magen är inte som den borde. 
Den gillar nog inte alla piller jag proppar i mig så idag har den strejkat rejält. 

Idag fick en jag en present till med posten. Min vän Gittan som jobbar på ett bokförlag hade skickat en bok. 
Tack vännen ❤
Jag har verkligen blivit bortskämd med omtanke och kärlek senaste dagarna. 
Vet knappt hur jag ska hantera det. 

Imorgon är det fredag och jag missar en tripp till Malmö och ladies night med tjejerna. Snyft...
Men, som tröst får jag iallafall hem min fina son. 
Han kör fredagsmys hemma imorgon. Idol och fotboll. 
Jo men varför klaga. Det funkar det oxå. 


Tillbaka till soffan. Hej då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar