torsdag 14 november 2013

Blacklist

Dagen började ju inte så bra, jag var trött ,yr och hängig men nu i kväll har jag faktiskt mått bättre. 
Har orkat svabba golven, i snigelfart, och plockat ordning lite här hemma. 

Har verkligen inte orkat bry mig om nåt här hemma senaste veckan men idag började jag se saker jag störde mig på och som jag gav mig fanken på att orka fixa. Det måste väl vara ett friskhetstecken?

Emma sa förut till mig när jag la mig på sängen och vilade lite.( Tant blev trött av att torka golven. )
-Mamma det är bra att vila när man är sjuk. Ta en banan och drick mjölk oxå. 
Banan är nyttigt och i mjölken finns det vitaminer. 

Hihi min lilla sötnos ❤

Jag blir så sjukt imponerad av hennes ritkunskaper. Hon är grym. Idag gjorde hon Lilla Sjöjungfrun utan att titta på nån bild eller rita av. 

Jag frågade om hon tänker bli konstnär när hon blir stor men nää hon ska bli antingen kock eller servitris. Hahaha
Det ändrar sig varje vecka. 

Imorgon är det fredag igen. Syrran kommer på en kaffe. Svärmor kommer oxå hit en runda och sen kommer Patric hem och det blir all in på fredagsmyset! 

Nu börjar en av mina favoritserier, Blacklist.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar