fredag 15 november 2013

En bal på slottet

Idag känner jag mig lite låg. Idag, just nu, skulle jag ha åkt till Malmö. Shoppat, gått på Ladies night, sovit på hotell , umgåtts med tjejerna. 
Men nähepp. Har sitter jag och ser på Askungen med Emma. 
Jaja, vad är väl en bal på slottet? Vad är en kväll på Ladies night?
Förmodligen alldeles , alldeles ...underbart!
Inte kan man väl vara så elak så man ringer och bombhotar Arenan? Nää då ställs ju showen in. Det skulle ju vara vääääldigt taskigt mot dom andra. 
#bitter

Och inte började den här dagen bra heller. Den började med kiss i sängen. 
Ja det var inte jag som kissade på mig. Även om jag först trodde det. 

Jag låg vaken och kände hur det blev blött och varmt under mig. 
Kände på madrassen och på mina trosor. Hade jag kissat på mig? 
Nä, det var Emma som hade gjort. Hon hade kommit in och lagt sig hos oss på morgonen. Eftersom det typ aldrig händer så blev både hon och jag lika förvånade. Vi flög upp. 
Vilket inte var bra för mig. Så under karusellåkning försökte jag ta bort lakan och fixa madrassen. 
Emma fick ta en dusch och nu har vi soffhäng och film. 

Nu försöker jag återhämta mig. 
Och så hoppas jag att denna dagen blir bättre än den startade. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar