fredag 8 november 2013

Cheese

Jag ligger kvar på exakt samma ställe som när jag bloggade tidigare idag. Orkar inte förflytta mig eller röra på mig. 
Har sovit en stund. 

Är dock gladare och har lite mer energi. 
Patric och Tilda kom och levererade mat. Jag hade beställt en cheese. Intogs i ryggläge. 
Dom har gjort mig sällskap här i soffan nu och Emma är oxå hemma. 
Mamma kom och lämnade henne. Hon hade fått pannkakor hos mormor och dom hade varit på bibblan. Så Emma är väldigt nöjd ❤

Lite mat, kaffe och härligt sällskap gjorde att jag fick lite mer energi. 

Men det blir fortfarande "en ligga i soffan"-kväll för mig. 
Kommer endast att röra mig när det vankas toabesök och när det är dax att sova. 

Hoppas på en bättre dag imorgon. Känner mig blek och tärd.  Lite frisk luft skulle nog göra susen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar