fredag 1 november 2013

Step into my shoes...

Ligger i sängen och kollar en serie på datorn. 

Det har varit en ganska bra kväll. 
Blev lite sämre nu ikväll men skönt att ha haft Patric hemma. 
Även att han har legat upptagen med mobilen och Emma har lekt med sina dockor så är det så skönt att ha mina barn nära. 
Då blir jag hel. Då känner jag mig lugn. Mina barn är mitt allt ❤



Tilda kom oxå hit efter jobbet så jag har haft fint sällskap. 
Micke är iväg på lite trevligheter och jag ville inte vara själv. 

Emma var så söt innan. Hon ska på en födelsedagskalas imorgon med maskeradtema och sen ska hon på Halloweenfest på kvällen. Hon ville ha samma outfit på båda, Batmans tjej ,men nu idag ångrade hon sig och på ena kalaset ville hon vara en blomsterälva. 
Så med lite ståltråd och plastblommor knåpade vi ihop en fin dekoration till håret. Hon var så nöjd!
Vi målade hjärtan på kinden fast imorgon vill hon ha blommor. Hehe
Hon vet vad hon vill och hon har bra fantasi.




Nu ska jag sova...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar