torsdag 28 november 2013

Frisk luft

Idag har jag äntligen träffat Helena. Hundra år sedan. Fått titta i lite butiker oxå. 

Skönt att få komma ut lite. Att få hoppa ur myskläderna och fixa till sig lite. 
Idag piffade jag till det med guld och leo-smycken. 
Men mitt ansikte. My god. Hur jag än gör så ser jag helt trött och sliten ut. 
Jag måste ut mer. Få frisk luft. 




I morgon får jag veta läget när jag är hos doktorn sen tänker jag faktiskt försöka hänga med Helena till gymmet nån dag. Gå lite sakta på bandet och träna armarna lite. Allt det jag tränade upp är borta. Typiskt. 

Nu ska jag lägga mig och vila en stund innan jag hämtar Emma. Hon följde med en kompis hem idag. 

Sen ska vi hem och göra köttbullar, sås och potatis. Husmanskost. Mumsigt värre!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar