måndag 25 november 2013

Uppror

Hämtade mat på Krysset idag. Älskar deras kebabssallad. Med extra lök. 
Uppskattades dock inte lika mycket av min mage, tyvärr. Uppror! Krig i buken. 
Har suttit på Gustavsberg hela kvällen. 
Vet inte vilket som är bäst egentligen men föredrar nog ändå att sitta på honom än att hänga över honom. 
För honom verkar det kvitta...

Mellan toabesöken ikväll har jag börjat plocka fram lite julpynt. Dock inga tomtar än. 
Har jag sagt att jag älskar lyktor? Hehe
Det här är en favorit i juletider. 


Imorgon ska jag stryka julgardinerna och kanske även hänga upp dom. 
Har sett att några på gatan har tänt adventsljusstakarna. 
Jag är oxå sugen. Det är det mysigaste med hela julen. Vem vet. Dom kanske åker upp imorgon. Jag orkar iallafall inte vänta till helgen...

Nu ska jag krypa ner under mitt fluffiga täcke. Hoppas på att få några timmars skönhetssömn så att jag kan visa mig ute bland folk imorgon. 

Sov gott ❤
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar