onsdag 13 november 2013

Grand Hotel Garden

Jag hade ju bokat två hotellrum på fredag i Malmö men eftersom jag inte kan följa med behövs det bara ett. 
Jag hörde av mig till hotellet men dom kunde inte hjälpa mig för jag hade bokat hotellrummen från en bookingsida. Jag gick in där jag hade bokat hotellet och skulle avboka. Strul! Det gick inte bara avboka ett. Fick avboka båda. Tänkte att jag gör väl det och sen bokar jag om ett. 
Eh...Näe. Det gick inte. 
Fanns inga rum kvar. 
Ok...kul. 

Gick då in på hotellets hemsida och tänkte boka rummet därifrån. What? Dubbelt så dyrt!
Eh...
Mailade då hotellet igen och sa som det var att det blev strul när jag skulle avboka och nu hade jag helt plötsligt inget rum. 
Men då fick jag till svar att dom löste det. Ett rum för samma pris som på bookingsidan med en extra säng för 300:- 
Tack Grand Hotel Garden! En stor eloge till killen jag hade mail kontakt med fram och tillbaka. 
Snabb service och enorm hjälpsamhet.

Så , nu kan tjejerna iallafall spendera natten på hotell. 
Jag kommer ligga här hemma i min härliga säng som jag bara legat i 24/7 i flera dagar nu. Jättekul!
Nä ja ä inte bitter!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar