lördag 16 november 2013

Juldekoration

Idag har jag varit ute i trädgården. Känns som det var hundra år sedan jag var ute och fick frisk luft. 
Pappa var här med motorsåg och hjälpte till att få bort trädet som föll i stormen.  

Jag började plocka isär studsmattan lite. 
Tror det är sluthoppat för i år. Känns som att snön hänger i luften. 
Jag tog med ett par grenar in som jag har målat vita. Tänkte ha dom till en juldekoration. Tror det kommer bli väldigt bra. 

Känns så konstigt att det snart är första advent. 
När svärmor var här igår så pratade vi julklappar. 
Jäklar vad snabbt tiden går. Känns som att det nyligen var midsommar. 
Jag hinner inte med... Pausknapp tack!

Christian och lilla söta Agnes var här och lämnade skaldjurssoppa som vi åt till lunch. Underbart gott. Tack ❤

Fikade och pratade lite med ungdomarna. 
Dom pratade framtida flytt och lägenhet. Jag fick stränga order från Tilda om att inte komma dit och greja för mycket hahaha

Dom har varit tillsammans i 3 år nu dom där sötnötarna. 

Är så glad att han har Tilda. En fantastisk tjej. Omtänksam, go och väldigt snäll. 
En skönhet som står med båda fötterna på jorden. 
Emma är helt galen i henne. Tilda får inte vara ifred en sekund. 
Snart ska dom åka till Thailand och vara borta flera månader. 
Är glad för deras skull men mitt ego skriker Neeeej, stanna hemma! Eller det bästa av allt vore om dom tog med mig hehe

Jag har hållt igång lite idag. Det känns. Jag är helt matt nu. 
Tant måste lägga sig och vila en stund. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar