söndag 17 november 2013

Bluffsamtal

Snart lunch och ändå har vi precis plockat bort frukosten. 
Sovmorgon här idag. Emma sov till 9.40. 
Lyx!
Så mysigt när hon kommer in och kryper ner hos mig när hon har vaknat. Hon kan inte bara gå upp och vara pigg direkt. Hon vill ligga en stund och vakna till. 

Igår kväll så såg jag ett missat samtal från ett konstigt nummer. 
Det började på 242. 
Tänkte först att det var Patrics pappa som hade skaffat ett Thainummer. Funderade på om jag skulle ringa upp. 
Men så tänkte jag att jag hade ju pratat med honom tidigare på kvällen och vill han nåt så ringer han väl igen. 

Bra att jag hade missat samtalet och tur att jag inte ringde upp. 
Tydligen bluffsamtal från Kongo läste jag idag.




Nu ska vi snart ut på en liten åktur. 
Ska bli skönt att få komma ut lite. Och så spännande att testa att gå ute bland folk. 
Lär väl snart spridas ett rykte att jag vinglar runt full på stan. 
En del är ju bra på att prata och sprida osanningar.

Emma ska på kalas i em. Jag tror jag ska måla lite fler grenar ...

Ha en härlig söndag. Solen skiner. Ut och njut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar