lördag 23 november 2013

Bara om min älskade väntar

Så mycket bättre är så mycket bättre än så mycket annat.
Vilket program. Älskar det. 
Jag har gråtit ett par gånger ikväll. Kens version var inte lik originalet precis, snarare en egen låt, men väldigt bra. Ganska tragisk. Och jag grät. 

Bara om min älskade väntar, Titiyos version, älskade den. Men originalversionen står min varm om hjärtat. 
Har alltid gillat den låten. Och när jag hör den tänker jag på min vän Uffe som nu är en stjärna på himlen.
Så ja, jag grät även till den låten. 

Bosses version var oxå bra och Agnes är så jäkla grym. Vilken röst! Snygg är hon oxå. 
Förstår om killar vill ha henne som frikort.

Alla var faktiskt bra idag. 
Jag gillar Ulf Dageby. Skön "gubbe". 
Så mycket bättre. Bästa lördagsnöjet. 

Idag har varit en lugn dag men det har ändå hänt en del. 

Jag har slipat, målat, fixat lite slitna detaljer och klätt om kökssoffan. 







Passade perfekt i köket 




Emma har haft en kompis här idag. 
Hon åt lunch här och så gjorde vi chokladbollar. Dom lekte och hade väldig kul. 






Nu ikväll testade vi att göra ett recept från Halv åtta hos mig. 
Oj oj oj! Sjukt gott blev det. 



Vi hade inte timjan på potatisen. Tog persillade istället. 
Och vi hade inte vinäger på kycklingen utan tog bara vatten för att få mer vätska.
Det funkade ändå!
Testa detta receptet. Ni kommer inte bli besvikna. 

Nu film, The Town. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar