söndag 10 november 2013

Fars dag


Ja idag är det fars dag. Micke fick choklad och biobesök.

Då undrar ni kanske hur det är med mig idag?
Har jag varit uppe och ätit frukost?

Svar....NEJ!

Försökte ta mig upp och sitta vid köksbordet. Klarade två bett på en macka sen började karusellen snurra. Fick stappla mig in till sängen och där ligger jag nu. Går som om jag var kraftigt alkoholpåverkad.

Rätt less på vår säng nu om jag ska vara ärlig. Börjar få liggsår. 



Om jag ändå kunde gå!!! Hahaha
Idag försöker jag skratta åt eländet. Det smärtar i hjärtat. Det gör det. Men jag orkar inte ens gråta mer. 
Fy fan rent ut sagt vad trasig jag är. 
Och ofräsch...
Gjorde ett försök att bada igår. Tänkte att då ligger jag ju ner. Gick bra så länge jag låg stilla men när håret skulle tvättas började karusellen.
Jag tvingade mig kvar. Försökte tvätta ur håret. Men fick avbryta när jag höll på att tvätta ur schampot och istället kasta mig ur badet och över toastolen.

Vilken syn. Jag naken hängandes över toastolen och kräkas. 
Kände mig inte direkt sexigast i världen hahaha. 


Ja men vad händer idag då? 
Jag tror jag stannar kvar i sängen. Det känns bäst så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar