söndag 3 november 2013

Jag mår illa

Jag avskyr att må illa. 
Känner mig inte yr. Bara ostadig och väldigt konstig. Det sticker fortfarande i mina läppar. Det hugger och värker i örat. Och det låter konstigt. Det prasslar. 
Och så mår jag illa. Kraftigt illamående. Hua!
Trots att jag inte ens har druckit av vårt vatten. Ja, vi har vatten igen. Och ett tag såg det oroväckande ut. 


Det är inte kaffe i muggen. Det är vatten.
Nu ser det dock lite klarare ut. 

Idag har jag vilat mycket. 
Emma var ganska länge hos mamma och pappa. Tack för hjälpen ❤

När hon kom hem mös vi framför Tvn. Spelade in roliga filmer på oss när vi busade och skrattade. Och så tittade vi på filmerna och skrattade lite till.
Emma sa:
-Mamma du är så knäpp. 
-Är jag inte världens bästa mamma?
Tystnad en lång stund..
-Joooo
-Vadå, är jag inte det?
-Jo, vi säger väl det da.

Vi säger väl det!Hahaha...hon tänkte nog att det var lika bra att säga det jag ville höra. 

Vi läste Emil i Lönneberga innan hon skulle sova. Det är så mysigt att krypa ner under täcket och ligga och läsa. 
Och fast att vi innan bestämmer ett visst antal sidor vi ska läsa så läser vi alltid lite till. 

Sonen var hemma en snabbrunda och hämtade mat. Fick ett sms förut:

Då blir man glad. ❤


Näähe. Dax att släcka lampan. Jag behöver min skönhetssömn. 

Natti 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar