fredag 29 november 2013

Odahl

Bra start på dagen. Emma kom och kröp ner i vår säng. Vi gosade, pratade , busade och skrattade. 
Man får så mycket kärlek av detta barn. Underbart!

Det är ingen bra dag idag. Har en knut i bröstet. Känner mig nervös inför läkarbesöket idag. Hörseltest. Hörapparat?
Balanstester. 
Prat om framtiden. 

När man har varit sjukskriven en tid så börjar den där värdelöshetskänslan krypa på. 
39 år, känner mig fast i mitt hem, konstant trött, går som om jag har bajsat på mig, hör som en kratta...lätt att älska sig själv. NOT!

Idag är en sån dag då jag behöver extra mycket kärlek. Vilken tur att jag har fina smycken från Odahl att ta på då. 
Halsbandet har jag fått av Patric och Tilda. Armbandet av Lotta. 



Fredag idag och på schemat står besök hos läkaren. Och sen har Emma och jag en tjejdag. 
Vi kör fredagsmys själva idag. 
Om Emma får bestämma så blir det väl en film. Typ Alvin och gänget...igen. 

Ha en bra fredag ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar