fredag 22 november 2013

Favoritväggar

Har ni oxå väggar hemma som är era favoritväggar?
Jag har två väggar här hemma som jag älskar extra mycket att gå förbi. 







Och snart ska vi göra om väggen i vardagsrummet. No more ful fondvägg. Nä nu ska det upp vit panel. 
Typ så här :

Fast vi ska ha väggen bakom Tvn då.
Kommer bli så bra. Hoppas jag. 
Jag längtar. Misstänker att det kommer att bli en ny favoritvägg sen.

Jag klarade av både Ikea och att handla på Mangan tidigare idag.
Fick dock hålla i vagnen hela tiden. 
Tycker ändå det gick ganska bra. I slutet var det tufft då kände jag mig helt matt. 
Jobbigast var på Ikea med allt stim och alla ljud men jag härdade ut. 
Läskigast var att åka bil. 

Nu i em har jag bara tagit det lugnt. Hasat runt lite här hemma. 
Har julpyntat grenarna.







Och en ljusstake 

Och det här är bara början. 

Jag är inte så förtjust i tomtar men sånt här pyssel och lull-lull tycker jag om.

Nu ska vi snart laga mat. Sen blir det familjehäng i soffan. 

"Det är dax för fredagsmyyyyyyyys"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar