lördag 9 november 2013

Åt helvete

Oftast när nån frågar:
-Hur är det?
Så svarar jag att det är ok. Även om det inte är det. 
Nu hymlar jag inte längre. 
Nu säger jag 
-Åt helvete!
För det är det. 
Iallafall just ju. 

Försökte få upp och äta frukost tidigare idag. Jag hamnade på toa i stället. Försökte äta det i sängen. Fick det serverat på sängbordet med datorn och Nyhetsmorgon oxå. 

Kunde inte äta ändå. Det snurrade bara jag rörde huvudet. 

Jag har inte vart upp på hela dagen. Sen i morse när jag försökte gå upp. 
Ryggläge hela dan. 
Har sovit en hel del. Men måste ligga helt stilla annars sätter karusellen igång. 

Micke och Emma har varit iväg. Nyss kom dom hem med en present från Sara med familj. En tidning och otroligt goda polly. Så nu kör jag lördagsmys i sängen.

Micke köpte även med "mat" som kan "ätas" i ryggläge. 


Har en förbannad huvudvärk som grädde på moset. Har nog fått i mig för lite vätska idag. Och så är det nog alla tårar som runnit idag. Brukar få huvudvärk när jag gråter. 
Men jag känner mig iallafall lite gladare nu. 
Så nu ska jag försöka njuta av resten av lördagen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar