onsdag 27 november 2013

Älskad

Ingen bra förmiddag alls. En lipig dag.
Det har varit en jobbig månad och jag har slut på ork. Inser att jag måste ställa in grejer i december för att jag mår som jag mår och det känns skittrist. 
Men efter en promenix med Emma, lite kall men frisk luft och sen komma hem till en överraskning från Lotta så känns det redan lite bättre. 
Det var ett fint armband till mig. Och så julpyssel och godis till Emma. Godis som jag misstänker att jag kommer äta upp. Ooops!



Tack vännen. Jag känner mig verkligen älskad ❤

Har inte haft så mycket matlust senaste månaden. Konstant lite illamående men...jäklar vad jag trycker i mig godis och annat onyttigt. Hur kan man vara sugen på det men inte mat?
Socker i överflöd. Inte bra. 
Tyvärr verkar det ha smittat av sig på Emma. Ständigt tjat om godis och fika. 
Vi får sluta köpa hem helt enkelt. 

Snart kommer Patric och syrran. Pepparkaksbak står på schemat. Mys ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar