tisdag 26 november 2013

Bajs i byx

Idag har jag spenderat förmiddagen med min vän Ramona. 
En fika och lite shopping. Hittade en superfin julklänning till Emma på Lindex för 50:-
Vi hann även med en storhandling på Maxi. 
Ramona tyckte jag gick som att jag hade skitit på mig. Bajs i byx. Hahahaha Schysst kompis jag har. 

Allt tar en jävla tid för mig nu för tiden. Kan inte stressa. Går sakta men säkert framåt. 
Men jag tycker iallafall att det var skönt att komma ut idag. 

Tack för sällskapet Ramona

Tyvärr blev jag straffad när jag kom hem. Kände i bilen på vägen hem att det snurrade rejält ( jag körde givetvis inte själv ) och väl hemma fick jag tok kräkas. 
Låg helt utslagen en timma men sen fick jag pallra mig upp och hämta Emma
på dagis. Första gången på över tre veckor som jag klarade att gå och hämta henne. 

Resten av em och kvällen har varit lugn. Jag har lullat runt här hemma och plockat fram lite julpynt ( inga tomtar än ) Har gjort klart ljusstaken till första advent. 
Tog lite grenar från tomten och så några kottar. Det blev enkelt i år. 
Man tager vad man haver. 












Emma fick oxå pynta. Hon valde att hänga upp det här:

Klänningen från Lindex för 50:- 


Hon kommer bli så himla fin på julafton ❤


Fick nyss ett meddelande på fb som fick mig att asgarva. Skrattade så jag höll på att kissa på mig. ( måste nog göra knipövningarna oftare ) Härligt att det finns fler med samma humor som mig. 
#orangeflagga

Nu ligger jag i soffan. Är sjukt trött och behagligt avslappnad. 
Längtar efter sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar