måndag 4 november 2013

Seasalt kitchen

Idag har vi fyndat. Vi skulle åka över till Öland för att hämta en grej hos svärmor. Då passade vi på att smita in på H&M på köpstaden. 
Dom ska lägga ner och hade 50% på allt. 
Vi fyndade lite till Emma. 
En kasse kläder till henne och en paket hårfärg till mig för 37:-  
Billigt va? Billigare än Ullared. Fast...då hade vi en H&M-check på 350:- oxå.




Svärmor bjöd på en spontant och otroligt god lunch på ett mysigt ställe i Färjestaden, Seasalt kitchen.
Dit måste ni gå!









Det var så himla god mat. Mysigt litet ställe med väldigt trevlig personal.

I em har Emma varit på förskolan och tagit kort. Hon var så taggad innan...

Nu ikväll har vi bara softat. 
Vi hade en mysig lässtund och vi läste ute Emil. Snart dax att gå till bibblan igen. 


Idag har jag mått lite bättre. Skönt att komma ur och få lite luft. Även om bilfärden var hemsk och jag mådde illa. 
Nu är jag lite yr och jag ligger på soffan och tänker inte röra mig förrän det är dax att gå till sängen. 

Jag ställde mig på vågen innan. Jag fick en liten chock. Fördelen med att vara yr och må illa är väl att det går neråt på vågen. Om man nu ska se nån fördel med det vill säga.


Imorgon ska jag försöka gå ut i trädgården och räfsa lite. Om det inte regnar. Jag känner att jag behöver luft. 
Micke ska följa med Emma till förskolan. 
Han ska vara med där hela dan. Mysigt!
Emma är så glad över det ❤

Nu ska jag få i mig lite kaffe.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar