måndag 11 november 2013

Irländsk julafton

Jag har legat hela morgonen och förmiddagen helt stilla i sängen för att slippa kräkas. För att få behålla frukosten. 
Snart ska jag få en flottig hamburgare levererad till lunch. Jag behöver det. 
Jag går ner i vikt för fort. Tappar alla mina muskler. Ser verkligen sjuk ut.


Men. Jag har lite hopp inombords nu. Jag tog en dusch. Kunde stå hela tiden. Fick luta mig eller hålla mig i väggen. Men det gick. 
Nu sitter dock "tant" och hämtar andan. 
Var tvungen att vila lite innan jag kan klä på mig. 

Testa att köra den där leken när man ska
hålla i en pinne och springa runt den flera varv sen försöka att gå rakt. Vad kallas den leken, är det inte Irländsk julafton?
Testa att göra den leken och sen försök göra alla vardagliga saker samtidigt som det snurrar. Omöjligt? Nja, så har jag det just nu.

Inget är omöjligt sägs det ju. Allt går om man bara vill..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar