söndag 17 november 2013

Gammalt groll


Idag har jag varit rastlös. 
När jag är rastlös så ändrar jag massa saker här hemma. Pyntar och grejar. 
Jag har målat grenar till några som önskade sig det. 
Tog även in ett par cypress"grenar" och duttade lite färg på så att det skulle se ut som snö. Sen började jag pynta och fixa lite.









Vi var ute och åkte lite idag och gick in på Rusta. 
Där hittad vi en fin tavla som blinkar och det ser ut som att snö faller. 
Emma är så nöjd över den. 
Jag tycker den är fin men blinkandet kan vara en aning störande efter en stund. 



Efter vår lilla utflykt blev jag helt slut. Fick lägga mig och vila när Emma var på kalas. 
Det har snurrat rätt mkt nu ikväll men jag tycker ändå det går framåt. 
Jag känner mig piggare. 

Helena kom förbi och lämnade en tröstpresent från henne och Johanna. Lite tröst för att jag inte kunde åka på Ladies night.
En väldigt fin och skön halsduk från Zara.
Omtänksamma tjejer ❤

Nu ikväll fick jag en annan överraskning.  
En vän från förr, som jag växte upp med , hörde av sig. Fick ett meddelande på Facebook. 
Jag blev förvånad av att höra av henne men väldigt glad. 
Det var kul att få "prata" lite med henne. 
Hoppas det inte dröjer 100 år till nästa gång ;)
Vet inte egentligen varför vi tappade kontakten och slutade umgås. Men skönt att man som vuxen kan dra ett streck och strunta i gammalt groll. 

Nu ligger jag på soffan. Kaffe och choklad som sällskap. 
En soft och skön söndag! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar