måndag 11 november 2013

Fotbollsgalan

Skrattade så att jag fick ont i magen förut. Ni som såg vet vad jag menar när jag säger: SV1=Svett
-130 bath åt helvete!!!

Hahahaha
Skönt att få skratta lite. 

Och så guldbollen till Zlatan igen. 
Ja men visst är han väl värd den?
Zlatan...jag förstår inte varför så många avskyr honom. Jag tycker han är grym!




Det har varit en bra kväll. 
Soffhäng med härliga lilla Emma. Djupa samtal om livet hehe. Hon har så mycket funderingar nu den där lilla prinsessan.
En klok tjej.
Och jag älskar hennes humor. Vi är så lika. Vi skrattar åt exakt samma saker och vi behöver bara titta på varandra så bryter vi ut i skratt. 


Men hon är oxå väldigt känslig och hon går snabbt från skratt till tårar. Utan att man hinner fatta varför. 
Jaja, jag vet...precis som mig. 
Och hon bär på så mycket kärlek. Bara helt plötsligt och spontant kan hon komma och säga:
-Mamma vet du, jag älskar dig. ❤

Vi läste lite ur en ny kapitelbok, Lasse Majas detektivbyrå 
Bra av McD att dela ut böcker i Happy Mealen. 
Och bra att Emma älskar böcker. 

Nu ska jag försöka ta mig från sängen till soffan utan att vingla en enda gång. 
Tror ni jag lyckas?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar