onsdag 6 november 2013

En bra dag

Jag vaknade. Låg kvar i sängen en stund. Kände mig inte yr. Ganska pigg och utsövd. Tänkte att det här bli en bra dag. 
La ut en bild på instagram:


Blev sugen på kaffe. Gick upp. 
Nähe. Fick få och lägga mig igen. Det snurrade om man sä. 
Åååå vad less jag blir. 

Men jag ger inte upp. Försöker om en stund igen. 
Idag har jag lovat Emma att vi ska gå bort till mormor en runda. 
Jag behöver komma ut och få luft. Det blir en lagom promenad. 
Jag ränker trotsa yrseln. Jag tänker vägra vara sängliggandes idag med. 
Ser ni nån som vinglar runt i Lindsdal så är det jag. 
Jag är inte full. Bara lite ostadig pga gift i örat. 
Hahaha inga konstigheter. Fullt normalt när man har Meniéres 

Det ska bli en bra dag idag. 

Kämpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar