lördag 16 november 2013

Osexig

Ja inte fanken är man speciellt het nuförtiden. Raggisarna på för jämnan. 
Men vad skönt det är. Att bara kunna gå hemma och vara precis som man är.

Har legat på soffan och sett på Så mycket bättre. 
Agnes var grym. Men jag gillade Bo Kaspers oxå. 
Alla var bra. 
Så mycket bättre, bästa programmet. 

Ikväll blev det räkmackor på menyn. 
Guttans!
Men min magsäck måste ha krympt. Orkade bara en. 

Tidigare ikväll pratade jag med Patrics pappa som är i Thailand. Ååå vad avis jag blev. 
Dom är på Koh Samui, hos Marie, där vi var första gången jag var i Thailand. 
Maenam beach. Underbart!
Jag ska tillbaka!


Emma har tagit kort på sig själv med min mobil. Hahaha sötnos.

Nu blir det ett par avsnitt av The Pacific innan sängen. 

Puss o gonatt


Pssst. Grenarna jag målade blev super. Nu ska dom bara julpyntas lite oxå 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar