tisdag 19 november 2013

Krossa Portugal

Har svårt att tro att Sverige klarar det ikväll men jag hoppas. Jag vill tro att dom klarar det. 
Jag ska heja så mkt jag kan. 
Kämpa!


Ingen bra dag idag. Jag tror jag håller på att deppa ihop. 
Trött, snurrig, ostadig, illamående, rastlös , uttråkad...ledsen. 

Tur att det finns dom som har tid att prata med mig i telefon. Annars hade jag nog blivit knäpp här hemma .

Det har varit en lugn eftermiddag och kväll. 
Inte många knop gjorda. 

Emma har haft mundiarré sen hon kom hem från dagis så nu är jag trött i öronen oxå.
Vad hon kan babbla det här lilla barnet?
Hon har så mycket att prata om hela tiden. 
Hon säger en hel del roliga grejer

Jag tog på mig en kofta förut för att jag frös. 
Då tittade hon på mig och sa:
-Mamma. Vad har du på dig? Du ser ut som ett troll. 

Troll? Hahahaha



Det kanske är dax att hoppa ur myskläderna. Fixa håret och kleta på lite smink snart så att jag ser ut som vanligt igen. 
Inte så kul att gå runt som ett troll. ;)

Emma har däremot varit väldigt fin. Hon har lekt bröllop. 
Hon vill gifta sig med sin prins Theo ❤






Nu jag precis avnjutit färsk pasta och väldigt god pastasås med kräftstjärtar. 
Magiskt gott. 

Schalottenlök
Grädde
Crème fraîche
Tomatpure
Chilisås
Sambal oelek
Svartpeppar, paprikapulver 
Dill
Svarta oliver
Kräftstjärtar 



Nu kaffe och fotboll. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar