torsdag 30 januari 2014

Klimakteriet

Gick till gymmet direkt efter frukost i morse. Träffade Helena. Jäklar vad stark hon är. En dag ska jag oxå bli det...en dag. 
Nu är jag glad att jag ens orkar ta mig till gymmet. Jag lullar mest runt där men som sagt. Jag är där och jag försöker iallafall. 

Gick och handlade. Hem och åt lite. Nu dusch och fix sen köra mot Stockholm. 
Känner mig lite nervös. Inget kul väder att åka i. Men det kommer gå bra. Har ju en stabil chaufför. 
Jag kommer nog inte köra. Känner mig inte riktigt redo för det än. Och särskilt inte med det här väglaget. 

Åååå vad jag ser fram emot några dagar i Stockholm. Jag behöver energi. Och umgås med folk som gör mig på bra humör. 
Känner mig lite ledsen även idag. Vet inte vad det är med mig. 
Värsta klimakteriekärringen i en 40-års kris. 
Mmm ni hör ju. Kan ju bara bli kaos. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar