torsdag 9 januari 2014

Revenge

Hur bra är inte den serien? Och det bästa av allt, det är dubbelavsnitt varje torsdag. Bästa!

Har Emma liggandes hos mig här i soffan. Hon vaknade och var ledsen. Kokhet. En febrig liten tjej. 
Det känns som att jag har ett element över mina ben. 
Hon säger att hon har lite ont i halsen. 
Vi får väl se hur det här utvecklar sig. 

Emma är nästan aldrig sjuk. Gör lite ont i mammahjärtat att se henne så här. 

Men så mysigt att kunna ha henne i knät och killa henne på ryggen tills hon somnar. 
Mammas lilla hjärta ❤

Vi skulle ha åkt till Öland imorgon, till farmor Ulla, men jag misstänker att vi får ställa in det. 

Hoppas att det blir en natt med några timmars sömn iallafall. 
Imorgon ska jag till läkaren. Är faktiskt nervös....


Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar