onsdag 1 januari 2014

Babbel

Tog en pw förut. Gick ner mot macken på cykelvägen ute längs stora vägen. Ner till macken gick bra. På väg hem började vägen gunga. Jag fick svårt att gå rakt. Vinglade hela tiden. Fick stanna fler gånger. 
Tog mig iallafall hem. Sen har jag bara tagit det lugnt. 

Emma har haft en kompis här som nyss gick hem. 
Och nu har vi suttit i köket med tända ljus och ätit middag. 



Ofta när vi tänder massa ljus här hemma så tänker jag på min vän Lotta. Hon är ljusens drottning. Hehe. Jag älskar ljus och lyktor men Lotta är mer besatt än mig.
 Just idag saknar jag Stockholm och min vän Lotta väldigt mycket. Tur att vi snart ska åka dit. 

Idag skulle varit en perfekt "hänga med tjejerna"-dag. Hade verkligen velat samla ihop mina närmsta vänner, umgås och ha kul. Känner mig babbelsugen. 
Inte bubbel, utan babbel. (prata/tjattra)

Att hänga med familjen är inte heller fel så nu ska jag njuta av deras sällskap och av denna kvällen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar