måndag 13 januari 2014

Jag blir så trött...

...på att jag har varit sjukt trött hela jäkla dan. Så trött att jag nästan har legat och somnat i soffan. 
Var riktigt trött när jag började släcka ner här hemma och gjorde mig redo för att krypa ner. Min kropp skrek efter att få sova.  Men...nu när jag ligger här i sängen så är jag helt plötsligt inte trött!
Vaffö då da? Vaffö blir det på detta viset?

Det är så tröttsamt!!!
Vad gör jag för fel?

I fortsättningen ska jag nog skita i att gå och lägga mig. Jag ska somna på soffan helt enkelt. Framför Tvn.
Då störs jag ju inte lika mycket av Mr Tinnitus heller. 
Jo. Han stör men jag ignorerar honom bättre när jag tittar på tv. 

Tänk er att i ena örat ha en hörlur i som spelar ett brusande ljud precis hela tiden. 
Dag som natt. I alla situationer. 
Inte konstigt att man är förvirrad, tankspridd och har svårt att hänga med när folk pratar. 
Ikväll är jag extremt trött på Mr Tinnitus. 
Är trött på mycket ikväll.  
Är PMS-ig oxå och då blir man extra trött på både saker och människor. Framför allt sig själv. 

Hoppas på att kunna somna nu snart och vakna pigg och otrött imorgon. 

Imorgon är en annan dag ❤ 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar