fredag 17 januari 2014

Ensam

Nu har precis mina fina ungdomar åkt härifrån. Känner mig ensam. 
Inget kul alls att sitta själv en fredag. 
Känner mig lite lipig. 
Tur att jag har Emma som håller mig sällskap några timmar till iallafall. 





Hela den här dagen har jag varit nära till gråt. Vet inte vad det är med mig. Jävla klimakteriekossa känns det som. 
Kan det vara den där 40-års krisen? 


Var iallafall glad när Patric och Tilda var här. Och när jag var på gymmet och träffade Amanda, syrran. Vi körde plankan ihop. Blir alltid härliga skratt när man träffar henne. 
Vi har samma humor. Härligt! 
Och så fick jag ett uppmuntrande sms av Lotta idag. Hon har bokat tid för sminkning åt oss innan hennes fest. Wiiihooooo!

Jag har ju även besökt ett jobb idag. Det gick väldigt bra. Perfekt att ha nära dit. 
En som jag läste usk-utbildningen med jobbar där. Skönt att känna nån. 

Näähe. Nu blir det soffan och fredagsmys med Emma. 
Imorgon ska Emmas kompis Ebba vara här. Vi ska till McD och även besöka en leksaksbutik. 

Imorgon kväll ska vi till Fam Håkansson/Johansson. Vi fick en spontan inbjudan. Det gillas och uppskattas väldigt mycket. Älskar att bli bortbjuden. ❤
Och så har vi det så himla lyxigt att min snälla son hämtar oss. 
Han och Tilda fick sitt visum godkänt idag. Inte långt kvar tills dom åker nu. 
Nää. Det kan jag inte tänka på för då börjar jag lipa igen. 
Jag är tragisk idag. 
Deppig, lipig och tycker synd om mig själv. 
Ryck upp dig Malla!!!


Trevlig helg på er ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar