tisdag 21 januari 2014

God morgon

Här sitter jag ensam i mörkret igen. Jag har hämtat/läst tidningen. 
Druckit kaffe. Ätit. Klätt på mig. Försökt fixa svullna ögon och randiga kinder. Måste sovit väldigt hårt inatt. Jag har ränder efter kudden i ansiktet. 

Jag är alltså redan klar och kan med gott samvete surpla på kaffet i lugn och ro minst 20 min till. 

Dock så gungar det rejält och jag staplar fram som en 100-åring, ja eller en ettåring som precis lärt sig gå, med fylld blöja. 

Tant får nog gå lite tidigare till jobbet så att hon har gått om tid på sig och kan gå sakta och försiktigt. 

Skulle tränat efter jobbet idag men jag får nog vänta med det. Inte kul när jag är så här gungig ändå. 
 Blir istället upphämtad av Helena istället för andra trevligheter. 

Hej svejs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar