fredag 24 januari 2014

Aldrig vila

In i bilen. Knäppa fast Emma. Köra. Parkera. Knäppa loss henne. Ur bilen. In i butik. In i bilen. Knäppa fast Emma. Köra. Parkera. Knäppa loss henne. In i butik....pheeeew! 
I dag har vi uträttat ärenden och ätit lunch på McD. 
Det var en muta för att få Emma att hänga med utan protester hela dagen. 
Mutade även med en ny docka. 
Jag vet. Mutor är inte bra. 
Men Emma tror hon betalade dockan för sina egna pengar så det var ju ingen muta egentligen. 
Hon har några mynt i sin plånbok och ville betala vår mat på McD. Hon ville bjuda mamma. Sötnosen ❤

Unnade mig själv en ny skylt idag. Because I'm worth it. 
Hittade den på Maxi för 59:- Fynd!



Direkt när vi kom hem så kom Emmas kompis hit för lite lek.
Patric tittade till dom medan jag drog till gymmet för att gå 2,5 km på bandet. Orkade inte mer. Körde en magövning oxå men sen åkte jag hem. 

Fick börja med att städa Emmas rum som var totalt kaos. Upp o nervänt. 

Vi åt hämtmat ikväll. Sallad från Kebabben. Så jäkla gott. 
Matkoma.

Jag har gjort smörgåstårta som vi ska ha imorgon. Det är bara dekoreringen som är kvar. 

Nu har vi hängt med ungdomarna framför Tvn. En riktigt soft och skön fredagskväll.
Jag är trött och ska nog snart krypa ner. 

Ska upp tidigt och möta Helena på gymmet. #aldrigvila



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar