söndag 19 januari 2014

Chokladorgie

Kom precis hem efter en trevlig kväll hos goa vänner. 
Det var dresscode myskläder och det var så himla skönt att bara åka i väg i en munktröja och inte behöva fixa sig. Avslappnat och bra. 
Det bjöds på hemmagjord pizza och annat smått och gott. 

Jag hade chokladorgie. Mums!



Emma och Theo lekte väldigt bra och hade kul tillsammans. Dom är så kärleksfulla mot varandra. ❤
Nu när vi skulle åka hem hade dom somnat på soffan båda två. 



Jag var nykter och körde.
Har inte känt mig helt hundra på hela dan så jag vågade inte dricka. Borde kanske inte kört bil heller med tanke på hur gungig jag har varit idag. Men det gick bra. 

Nu ska jag krypa ner. Känner mig trött.
Tänk vad skönt att vakna upp pigg imorgon och obakis. 
Man behöver faktiskt inte dricka när man umgås med vänner. Man kan ha kul utan alkohol. 

I morgon är det söndag och svärmor bjuder på lunch. Trevligt. 

Sov gott


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar