torsdag 2 januari 2014

Köpstopp

Idag har varit en oehört låååång dag. Har varit lite konstig i både knopp och kropp. Så jag har bara varit hemma och grejat. 
Emma och Micke drog aldrig iväg till stan utan dom har oxå varit hemma. 
Vi har spelat lite spel. Emma har lekt med lera. 



Jag har städat skåp på toan. Rensat bland alla mina smycken. Min man tycker det borde vara köpstopp på smycken nu. Öh?
Blev ju knappt inget kvar. Jag fattar inte vad han menar. Gör ni? ;)



Jag har tagit en liten pw med min vän Helena. Imorgon ska hon valla mig på stan. Vi ska ut på en liten date imorgon. Ta ett glas och bara sitta och babbla. Härligt. Jag är i sjukt behov av babbel. 
Min älskade son ska vara vår chaufför. ❤

Innan, på dan imorgon, blir det lek på lekland. Emma ska ta med en kompis. 

Nu ska jag göra pizzamackor sen blir det soffan och två avsnitt av Revenge. Wiiihooooo!

Just det. Imorgon är det min krönika igen. Den handlar om nyårslöfte. Läs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar