onsdag 8 januari 2014

PRO-träff

Familjen Trött tog sovmorgon till 10.30 idag. Jag fattar ingenting. Då la jag mig ändå vid 23 igår. Emma vi 21. 

Efter frukosten gick vi bort till Helena, Ebba och Elsa för en liten lekstund. Barnen lekte , mammorna babblade. Trevligt och mysigt. 
Helena var duktig och hoppade över kaffet. Hon kör detox. Bra kämpat!

Nu har vi ätit lite. Jag ska baka några muffins tills ikväll. 
Emma fick ett bingospel i julklapp så ikväll har vi bjudit in en del av släkten för att spela bingo. Varje bricka kostar 10:-   och läggs i vinstpotten. 
Det bjuds på korv med bröd i första pausen. Och kaffe och kaka i andra. 
Hahaha värsta PRO-träffen. 

Idag är jag riktigt seg. Svullna ögon. Öm i ansiktet och nacken. Fötterna oxå. Jag spänner mig nog en hel del i hela kroppen när det gungar eller när Mr Tinnitus för extra mycket liv. 

Passar mig perfekt med "PRO-träff" ikväll. Jag känner mig verkligen gammal. 

Igår var jag iallafall en sväng på gymmet. Tack Helena för att du hämtade mig och tog med mig dit. 
Jag orkade inte köra så mycket men bättre med lite än inget. 

Igår städades även julen bort. Visste knappt hur vi hade haft det innan. Men vi har ändrat lite bland grejerna här hemma. Och nu känns det nästan som ett nytt hem. 
Kom även på att man faktiskt kan ha en enkel burk från Ikea som ljusstake. 

Nähepp. Dax att baka ,baka liten kaka...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar