tisdag 28 januari 2014

Klant

Vilken dag. Har inte druckit en droppe alkohol ändå känner jag mig bakis. Eller jag gjorde iallafall det. Nu mår jag bättre. 
Kände mig inte alls pigg när jag gick till jobbet idag. Efter att ha hjälpt en brukare att ta på skorna så gungade det till rejält i huvudet och illamåendet kom fortare än kvickt. 
Jag måste lära mig att jag inte kan böja ner huvudet hur som helst. 
Illamåendet ville inte släppa och jag fick besöka toaletten och bli vän med den. 
Kräktes. 
Inte kul alls men mådde iallafall bättre sen. 
Kände mig hyfsat pigg när jag slutade jobba så jag gick bort till gymmet. Tänkte bara motionera på bandet. 
Det gick bra. Tänkte att jag skulle köra lite armar med hantlar innan jag gick hem. När jag skulle ta upp dom från golvet för att ställa tillbaka dom så böjde jag ner huvudet.
Det gungade till rejält igen. Och jag fick i princip kasta mig in på toa för att kräkas. 
Pinsamt!
Note to self: Böj inte ner huvudet. Och ha alltid med åksjukepiller. Klant!



Ja ja. Väl hemma så mådde jag mycket bättre. Har fikat med ungdomarna. Hämtat Emma på dagis och så stannade vi till i pulkabacken. 




Snart ska Tilda och jag åka in en runda till stan. Jag ska unna mig en sak ... ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar