söndag 19 januari 2014

Ölandschoklad

En bra söndag börjar gå mot sitt slut. 
Lunch på Öland hos svärmor. Väldigt god mat. (Jaa jag vet Gotte. Jag tycker allt är gott. Men jag älskar ju mat hahaha)
Hon bjöd även på fika på ett mysigt ställe som heter Ölandschoklad. 
Gissa om dom har goda chokladpraliner där? 








Jag mötte upp syrran på gymmet. Idag orkade jag 2,5 km på bandet. Det går framåt. 
Körde sen bara lite mage. Amanda och jag gjorde plankan ihop. 3x40. Men nästa gång ökar vi till 3x45

Nu har vi ätit kycklingssallad. Jag är trött och frusen. Så soffan och tv resten av kvällen passar mig perfekt. 

Imorgon ska jag upp innan tuppen. Kl 06.00 Typ mitt i natten. Hur ska jag komma upp?

I morgon är det en ny dag och start på en nu vecka. Jag hoppas att jag har deppat klart nu och att "tycka synd om mig själv"-dagarna är över. 
I morgon vill jag ha lite ny energi och jäklar anamma igen. 

Hej svejs 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar