fredag 24 januari 2014

Gråt inte över gröt som skvätter

Jag tror knappt det är sant. Jag drack kaffe på jobbet vid 17.30 igår. Sen drack jag inte den där koppen vid 21 som jag brukar. Och jag har sovit hur bra som helst inatt oxå. 
Har vaknat 2 ggr och hört Mr T stöka i örat men jag lyckades somna om snabbt. 
Inte ligga och vända och vrida. 
Kan det verkligen vara så att jag inte kan dricka kaffe för sent? Men. Det är ju bara gamla det är så för?
Åååå jag vill inte fylla 40!!!
Det går utför. 

Ingen bra start på dagen trots mycket sömn. 
Huvudvärk. Förmodligen för att jag drack för lite kaffe igår. Moment 22. 
Skulle värma gröt till Emma. 
Note to self: Värm aldrig tomtegröt i mikron. 
Gaaaah! Hushållspappret slut i köket. Orkade inte gå ner i källaren och hämta nytt. Tog disktrasan och kladdade därmed ut allt ännu mer. Bra Malin. Bra!

Skulle ta fram strösocker. Tappade bunken det är i. Åkte inte ut så mkt på golvet. Men det knastrat härligt under fötterna trots att jag har sopat. 
Orkar inte ta fram dammsugaren. 

Nu har vi iallafall fått i oss frukost. Jag kaffe. Läst tidning. Sett barnprogram. 
Dax att fixa sig för att sen dra i väg och uträtta ärenden. 

Hoppas denna dagen blir bättre än den började...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar