torsdag 23 januari 2014

Kärlek

Tänk att man kan få så mycket kärlek av en liten kanin. Och jag som inte ens ville ha honom egentligen. Zigge, min lille bebis. 
Han har gjort mig sällskap nu medan jag har suttit vid datorn. En liten "kelgris" är han allt. 



Jag och syrran var på gymmet innan. 
Jag körde en ryggövning när hon stod bakom mig och sa:
-Jäklar vilka ryggmuskler du har. 
Då känner man sig rätt nöjd.

Hon tog ett par bilder och jag blir själv förvånad över hur biffig jag ser ut. Men jag tar ju i så jag håller på att göra ner mig. Så jag är inte så stor som det ser ut ;)



Jag har bara softat sen jag kom hem från gymmet. Tyst, lugnt och skönt. 
Nu ska jag snart hämta hem Emma och hennes kompis Ebba. Dom ville leka idag. Sen kommer Micke hem och tar hand om dom för jag ska gå till jobbet några timmar. 

Ikväll är det min tv-kväll. Torsdagar är det Nybyggarna och två avsnitt av Revenge. 
Bästa!

Ha en härlig torsdag. Imorgon är det fredag. Gutt å de då va! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar