söndag 26 januari 2014

Just idag är jag stark...

Just idag mår jag ...INTE bra. 

Igår var det en väldigt kul kväll, natt och tidig morgon men mindre kul idag. 
Men det är värt att ha huvudvärk och krama toastolen för gårdagens tillställning ligger på topp av alla roliga kvällar jag har varit med om. 
Helt fantastisk. 
Och jag mådde väldigt bra hela tiden. 
Kände av gunget ett par ggr men det är det som är så skönt med hemmafester. Att man bara kan sitta still och ta det lugnt. 
Men jag dansade faktiskt och vi hade musik på. Det funkande för mig. Det måste varit pga av hög alkoholkonsumtion. Jag reagerade inte helt enkelt. Hehe. Kanske borde vara konstant berusad. 

Däremot har jag så himla ont i käkarna och munnen. Tror jag spänner mig mycket för att koncentrera mig och härda ut gunget. Kommer väl snart bita sönder alla mina tänder. 

 Åååå det var så himla kul i går. Vill ha en repris snart igen. (Dock inte repris på den här dagen)
Våra sista gäster gick hem ca 04.45. 
Då hade vi kört önskelåtar på Spotify ett par timmar. 
Som tur är hade dom "krypavstånd" hem. Vi bor i princip grannar. Varför har vi aldrig umgåtts innan. Vilket slöseri på tid!!! ;)

Är så glad att man i vuxen ålder kan träffa så härliga människor som man passar bra med och har kul ihop. 

Emma hade oxå kul med "stor Ebba" som hon säger och Patrics lillebror Oliver. 
Hon frågade direkt idag när dom ska komma nästa gång. 

Hoppas Patric och Tilda kände att det var en kul liten "vi kommer sakna er" tillställning. 
Det var några spontana tal igår och jag grät, såklart!
Vågar inte tänka på när jag ska lämna dom på flygplatsen. 

Nu ska jag försöka gå upp. Ta mig lite kaffe. Bli en människa igen och sen fira Meja som har fyllt 5. 

Blir en soft dag och min kropp skriker efter onyttigt. Den ska få det. Det är viktigt att lyssna på sin kropp ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar