söndag 5 januari 2014

Bra start på året

Vaknade precis. Ligger kvar i sängen...ensam. 

Det är alldeles tyst här hemma. Micke är och spelar golf. Drog iväg tidigt trots att vi kom i säng väldigt sent. 

Vi hade en väldigt trevlig kväll igår. 
Sara, Patrik och Theo var här. Vi åt, drack och pratade. Dom kom 18 och gick hem 02. Många samtalsämnen, diskussioner och härliga garv blev det. 
Så mysigt att ungdomarna var hemma och var med oss. 
Dom små barnen lekte oavbrutet och hade väldigt kul ihop. 
Tänk att dom där två små fisarna har hållt ihop sen dom var nyfödda. 
Theo är Emmas kille. Hihi
Igår tog hon på prinsesskläder och gick 
runt här hemma. Och Theo gick efter med ett svärd. Han var riddare. 
Sötnosar! 

Nu ska jag gå upp och göra frukost. Ska se om jag kam få min trötta lilla prinsessa 
att vakna. 

Idag ska vi träffa vänner från Sthlm. Mats  och Petra och deras två goa döttrar. Det ser jag fram emot riktigt mycket. 

Det har varit en väldigt bra start på 2014 och jag hoppas det fortsätter så ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar