lördag 18 januari 2014

Katastrof

Jag har sovit som en prinsessa i natt. Inte vaknat en enda gång. Mr Tinnitus har inte stört mig alls. Åååå jag är så utvilad och jag mår helt fantastiskt. NOT!!!
Jag önskar att det vore så som jag skrev men näää. Har haft en skitnatt. 
Kunde först inte somna. Sen vaknade jag  av att Emma ropade. Hon hade drömt nåt. Sen var det omöjligt för mig att somna om. 
Nån Gud finns det iallafall inte. Eller så finns han men är döv för han hörde inte min bön. 
Grenen fortsatte att skrapa mot huset hela natten och Mr Tinnitus är som en finne i röven. Plågsam!!! 
Har alltså inte sovit särskilt mycket inatt.
Sitter nu aptrött i köket och inte ens kaffet verkar hjälpa. 

Jag ser ut som "kom och hjälp mig att dö" typ. Idag hjälper nog varken mirakelkrämer eller allt smink i världen.
Ett hopplöst fall helt enkelt. 

Men men...det är bara att bita ihop. 
Det är lördag. Emma ser fram emot lek med sin kompis Ebba , leksaksaffär och McD. 
Emmas mamma skulle bara vilja dra täcket över huvudet men vad gör man inte för barnen. 
Och har man lovat så har man. 

Äh...det kommer bli en bra dag det här. Tror jag tar en runda till gymmet sen och går av mig lite ilska.
Idag känner jag mig som en riktig bitterfi**a. 
Jag som inte alls gillar gnälliga, bittra och tråkiga människor har själv blivit en. Usch!
Jag skyller på krisen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar