söndag 26 januari 2014

Återställare

Ibland funderar man ju seriöst på att om det inte är bättre att ta sig en återställare dagen efter. Det kan ju iallafall inte bli sämre. Eller?
Vilken dag. Allt har gått i slowmotion. 
Varför måste det alltid var så mycket att städa efter en fest? Vi var tio vuxna och tre barn igår. Men det såg ut som om vi var typ 50.
Men nu är allt klart. Och jag börjar bli människa igen. 

Orkade inte ge mig ut förut i snöandet så Meja levererades hit istället för lite fika,lek och bus. Och så fick hon presenter såklart! :)

Nu tar jag ett bad. Har sett ut som en urvriden trasa hela dan. Trasig. Sliten. Och inte alls särskilt tuff. Men nu ska det bli ordning på mig. 
Kvällen blir vigd åt soffan och tv. 

Vi fick en väldigt fin bukett igår. Älskar blommor. 



Tavlan jag köpte på Claes O för 99:- gjorde sig fin här,



Längtar tills vi får en vägg med vit träpanel istället för den där fula fondväggen. Hur tänkte vi?

Imorgon ringer klockan igen. Tidigt, innan tuppen galer. Gääääsp!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar