tisdag 14 januari 2014

Möte

I morse var jag på möte med min chef Terese och så personalansvarig, Marie. 
Det gick väldigt bra och jag fick igenom mina önskemål om att få jobba här i Lindsdal. Wiiihooooo!
Nån gång innan helgen ska jag dit och hälsa på och få schema. Perfekt! 
Känner mig nöjd och glad.

Efter mötet gick jag in till stan och mötte upp finaste ungdomarna. Fika och titt i butiker. Jag älskar att umgås med dom. Gör ont i mitt hjärta att dom snart drar till Thailand. I tre månader!!!
Men jag är glad för deras skull. Även om jag kommer sakna ihjäl mig. Nästa helg har vi en liten avskedsfest här hemma med Tildas föräldrar och Patrics pappa Martin och hans sambo. 
För helgen innan dom åker är vi i Stockholm så vi får ha en liten tillställning helgen innan i stället. Men jag hinner iallafall hem och köra dom till flyget. 

Ja, som sagt, en Stockholmstripp snart. 
Min fantastiska vän Lotta har fyllt 40 och det ska firas. 
Längtar efter att få komma iväg lite. Även om jag är lite rädd över resan dit. Åksjuk deluxe. 

Nu ska jag hänga tvätt. Fick tvätta hela Emmas outfit efter dagis. Hon var skitig, om man sä. Men det ska ju synas att man har lekt och haft kul. 



Sen blir det till att laga lite middag. Korvlåda på menyn idag.
Och ikväll ska jag ta ett varmt bad följt av filt och ryggläge i soffan bara för att jag vill och kan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar